SOLUTII EFICIENTE IN ACHIZITIILE PUBLICE

Seminarul va garanteaza suportul tehnic necesar intelegerii si implementarii corecte a prevederilor legale

 in materia achizitiilor publice.

 

APLICATII PRACTICE:

  • Participantii sunt incurajati sa dezvolte in cadrul cursului spete reale desprinse din practica acestora.
  • Aplicatiile practice vor fi personalizate si abordarea  acelor proceduri de interes pentru participanti va conduce cu siguranta la clarificarea multor aspecte din ,,labirintul”  achizitiilor publice.

 

ASPECTE CE SE VOR DISCUTA:

  • Modul de completare corecta a fisei electronice astfel incat documentatiile sa poata fi validate usor.
  • Aspecte legate de caietul de sarcini.
  • Ce documente trebuie atasate la fisa de date.
  • Intocmirea corecta a notelor justificative.
  • Vor fi explicate interpretarile restrictive ale A.N.R.M.A.P.
  • Utilitatea intocmirii unui acord cadru.
  • Orice aspect adus in discutie de participanti.
SESIUNI DESFASURARE
PERIOADA LOCATIE ACREDITARI
26 Septembrie – 27 Septembrie Bucuresti – Sediul Harrison*
28 Septembrie – 30 Septembrie Hotel Poiana – Poiana Brasov
10 Octombrie – 11 Octombrie Bucuresti – Sediul Harrison*
23 Noiembrie – 25 Noiembrie Hotel Poiana – Poiana Brasov
07 Decembrie – 09 Decembrie Mistral Resort – Moieciu de Sus

 

– VINERI –

28 SEPTEMBRIE

12:00-12:30 Check-in Hotel.

12:30-13:30 Pranz.

14:00-15:30 Deschiderea seminarului – Prezentarea participantilor

15:30-16:30 Pauza- Coffee Break

16:30-18:00 Managementul achizitiilor publice

18:00-20:00 Cina.

– DUMINICA –

30 SEPTEMBRIE

08:00-10:00 Mic-dejun.

10:00-12:00 Discutii libere.

12:00 Check-Out.

– SAMBATA –

29 SEPTEMBRIE

08:00-10:00 Mic-dejun.

10:00-10:30 Noutati legislative: Ordinele emise de Presedintele A.N.R.M.A.P. in 2012;

10:30-11:30 Cumpararea directa.

11:30-12:00 Pauza- Coffee Break

12:00-13:30 Negocierea fara publicare.

13:30-14:30 Pranz.

14:30-16:00 Criteriile de calificare si selectie + criterii de atribuire, sectiuni sensibile in cadrul fisei de date a achizitiei publice. (partea 1)

16:00-16:30 Pauza- Coffee Break

16:30-18:00 Criteriile de calificare si selectie + criterii de atribuire, sectiuni sensibile in cadrul fisei de date a achizitiei publice. (partea 2)

19:00 – Cina festiva

Lector: DOREL SELARU care are o  experienta de peste 10 ani in domeniul achizitiilor publice, din care, in ultimii 5 ani, a desfasurat activitate de control al achizitiilor publice in cadrul A.N.R.M.A.P. – Directia Generala de Control.

 

*- Aceste seminarii isi modifica structura pentru 2 zile, dar pastreaza in totalitate discutiile si tematica

Tags:

Adresa

Contact

Secretariat

Telefon: 0374 021 021

Mobil: 0770 170 868

Fax: 031 005 0106

Email: office@academiadeadministratie.ro